Platforma Marketplanet
Przeglądarka z której korzystasz nie jest wspierana przez System.
Zgłoszenia można kierować pod numerami infolinii Zamawiający: +48 (22) 257 22 24 Wykonawcy: +48 (22) 257 22 23
Zaloguj
Lista postępowań PZP
Aktualne
W toku
Archiwalne
Lista postępowań wyłączonych z PZP
Aktualne
W toku
Archiwalne
Lista Wstępnych konsultacji rynkowych i Badań rynku
Aktualne
Archiwalne
Informacje o wynikach aukcji/licytacji
Lista ogłoszeń o udzieleniu zamówienia
Informacje o wynikach
Wolna ręka / zapytanie o cenę / negocjacje bez ogłoszenia
Zapytanie ofertowe
Plan postępowań
Baza Wiedzy
Świadczenie usług laboratoryjnych w 2026 r.
Numer postępowania
ZZP.XVIII/S/ZO/U/2025.AH
Typ postępowania
Postępowanie wyłączone z PZP
Tryb udzielania zamówienia
Zapytanie ofertowe otwarte
Uwagi
Postępowanie unieważnione
Ogłoszenie
Opis przedmiotu postępowania:
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług laboratoryjnych w terminie od 02.01.2026 r. do 31.12.2026 r. Wykonawca musi posiadać udokumentowany system jakości prowadzonych badań wody i ścieków. Badanie pobranych próbek wody przeznaczonej do spożycia przez ludzi mogą wykonywać laboratoria Państwowej Inspekcji Sanitarnej lub inne laboratoria o udokumentowanym systemie jakości prowadzonych badań wody, zatwierdzonym przez Państwową Inspekcję Sanitarną zgodnie z wytycznymi, o których mowa w art. 12 ust. 4 Ustawy z dnia 7 czerwca 2001 r. o zbiorowym zaopatrzeniu w wodę i zbiorowym odprowadzaniu ścieków (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 757). Badania wody muszą być wykonane zgodnie z wytycznymi zawartymi w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 7 grudnia 2017 r. w sprawie jakości wody przeznaczonej do spożycia przez ludzi (t.j. Dz. U. 2017, poz. 2294). Badania wody i ścieków w zakresie wymaganym przez Zamawiającego muszą być wykonane przez: 1.1. akredytowane laboratorium lub 1.2. certyfikowane jednostki badawcze. 2. Próbki wody do badań mikrobiologicznych muszą zostać dostarczone do laboratorium i poddane analizie (wysiewowi) – w dniu ich pobrania. Próbki należy transportować w chłodziarkach samochodowych, zapewniających optymalną temperaturę transportu, tj. 5 ± 3°C. 3. Potwierdzeniem przyjęcia próbek przez laboratorium będzie: protokół przyjęcia, na którym widnieje: 3.1. numer identyfikacyjny próbki, 3.2. data i godzina dostarczenia, 3.3. osoba przyjmująca, 3.4. status „przyjęta do badań”. 4. Protokół należy przesłać na adresy e-mail: sekretariat@ekowod.eu oraz k.korczak@ekowod.eu. 5. W przypadku przekroczenia w wodzie wartości dopuszczalnych dla parametrów mikrobiologicznych lub substancji toksycznych (np. azotany, metale ciężkie), Wykonawca zobowiązany jest o tym fakcie poinformować Zamawiającego natychmiast, po potwierdzeniu przekroczenia danego parametru przez laboratorium – telefonicznie pod nr +48 77 410 52 22 lub +48 601 093 267, a także drogą elektroniczną – poprzez przesłanie alertu, a następnie autoryzowanego wyniku cząstkowego – na adresy: sekretariat@ekowod.eu i k.korczak@ekowod.eu. 6. W przypadku przekroczenia w wodzie lub ścieku wartości dopuszczalnych dla pozostałych parametrów, Wykonawca zobowiązany jest poinformować o tym Zamawiającego – telefonicznie pod nr +48 77 410 52 22 lub +48 601 093 267, a także drogą elektroniczną – poprzez przesłanie autoryzowanego wyniku cząstkowego – na adresy: sekretariat@ekowod.eu i k.korczak@ekowod.eu– jednak nie później niż w ciągu 24 godzin od momentu powzięcia takiej informacji. 7. W przypadku wystąpienia przekroczeń, ponowny pobór prób – pobór interwencyjny, musi się odbyć niezwłocznie, po wcześniejszym, telefonicznym uzgodnieniu terminu z Zamawiającym. 8. Wszystkie wyniki badań muszą być przekazywane na piśmie w ciągu 24 godzin od dnia ich zakończenia, na adresy e-mail: sekretariat@ekowod.eu oraz k.korczak@ekowod.eu. 9. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia przedstawiony został w załączniku nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego - opisie przedmiotu zamówienia „OPZ”.
Rodzaj zamówienia:
Usługi
Szyfrowanie oferty:
Nie
Data składania ofert/opracowań studialnych:
2025-12-19 09:00 - Postępowanie unieważnione
Data otwarcia ofert/opracowań studialnych:
2025-12-19 09:15 - Postępowanie unieważnione
Publikacja w strefie publicznej:
2025-12-15 14:32
Termin zakończenia postępowania:
2025-12-22 14:06
Pierwotne dokumenty zamówienia
Pobierz
Nazwa
Opis
Data publikacji
Rozmiar pliku
Dane kontaktowe
2025-12-15 14:32
-
1. Zapytanie ofertowe.pdf
2025-12-15 14:32
257 KB
2. Opis przedmiotu zamówienia - załącznik nr 1 do zapytania ofertowego.pdf
2025-12-15 14:32
201 KB
3. Formularz ofertowy - załącznik nr 2 do zapytania ofertowego.doc
2025-12-15 14:32
82 KB
4. Oświadczenie - załącznik nr 1 do formularza ofertowego.docx
2025-12-15 14:32
20 KB
5. Klauzula informacyjna - załącznik nr 2 do formularza ofertowego.docx
2025-12-15 14:32
26 KB
6. Formularz cenowy - zał. nr 3 do formularza ofertowego.xlsx
2025-12-15 14:32
24 KB
Pobierz
Zmiana dokumentów zamówienia
Pobierz
Nazwa
Opis
Data publikacji
Rozmiar pliku
2.1. Harmonogram analiz woda 2026 r. - załącznik nr 1 do opisu przedmiotu zamówienia.pdf
2025-12-16 09:55
121 KB
2.2 Harmongram analiz ścieki 2026 r. - załącznik nr 2 do opisu przedmiotu zamówienia.pdf
2025-12-16 09:56
112 KB
Pobierz
Dokumenty udostępnione
Pobierz
Nazwa
Opis
Data publikacji
Rozmiar pliku
W górę
Informacja o unieważnieniu postępowania.pdf
2025-12-22 14:02
120 KB
Pobierz
Powrót
Klucz tooltipa:
PL:
EN:
Wszystkie
Ulubione
Wyszukiwarka
Nazwa kategorii
Opis kategorii
Wyczyść
Szukaj
Wyszukiwarka kodów
Nazwa kategorii
Opis kategorii
Wyczyść
Szukaj
Akcje
Zapisz wybór
Akcje
jsp.categorypopup.pickfavouritecategory
Akcje
Zapisz wybór
Numer
Nazwa
x
Kalkulator VAT